۱۳۹۴ اسفند ۱۴, جمعه

اعتراضات کارگران و بازاریان نسبت به اخاذی های مالیاتی

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی ازکارگران شرکت افق پلاست
صبح روزسه شنبه 11 اسنفند  گروهی ازکارگران شرکت افق پلاست تولید کننده انواع کیسه های پلاستیکی و کیسه زباله در شهرک صنعتی روانسر دراعتراض به نگرفتن ۴ ماه حق اضافه کاری وهمچنین عیدی ناچیز خودشان درمحل شرکت واقع درشهرک صنعتی روانسر خیابان ایثار تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات خودشان شدند.
اسلام آباد غرب - تجمع اعتراضی گروهی ازکارگران شرکت سپید شور
صبح روزسه شنبه 11اسفند  گروهی ازکارگران کارخانه سپید شورتولید کننده انواع مواد شوینده در اسلام آباد غرب دراعتراض به نگرفتن ۳ ماه حقوق درمحل این شرکت تجمع اعتراضی کرده وخواهان گرفتن مطالبات خودشان شدند.
کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی ازکارگران شرکتی شهرداری منطقه ۵
صبح روزسه شنبه ۱۱ اسفند گروهی ازکارگران شرکتی شهرداری منطقه ۵ کرمانشاه دراعتراض به نگرفتن حقوق بهمن ماه درمحل شهرداری منطقه ۵ در بلوار موسوم به شیرودی تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات عقب افتاده خودشان شدند.
ایلام - تجمع اعتراضی گروهی ازمعلمین حق التدریسی
ادامه اخبار اعتراضات را دراینجا بخوانید

۱۳۹۴ اسفند ۱۳, پنجشنبه

طرح مجلس برای اخّاذی جدید-اخذ عوارض اینترنت

رژیم راه جدیدی برای اخاذی از مردم و گسترش جو اختناق در فضای مجازی را میخواهد به راه بیاندازد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر مجلس رژیم قصد دارد طرحی را به منظور اخاذی از کاربران اینترنتی به تصویب برساند.

یکی از معاونین وزارت بهداشت از طرحی به منظور اخذ عوارض برای استفاده از اینترنت در مجلس خبر داد.
 این طرح با بهانه دجالگرانه " هزینه کردن این پول برای ورزش و سلامت جوانان" عنوان شده است.
رژیمی که باندهای قاچاق مواد مخدّر گردانندگان اقتصاد و سیاست آن هستند اینگونه به فکر جوانان و دانشجویان افتاده است.
محمدرضا داوودآبادی فراهانی امروز در حاشیه همایش ملی «هم‌اندیشی سلامت دانشجویان» در جمع خبرنگاران درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر سلامت جوانان گفت: یکی از مشکلاتی که شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند این است که تحرک نوجوانان و جوانان را کاهش داده است و چون وقت زیادی را برای این شبکه ها صرف می کنند و تحرک قطعا کم شده است..
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت افزود: طرحی را برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده اند که عوارضی را بر استفاده از اینترنت بگذارند و پول آن را خرج جوانان و سلامت آنها کنند.

پاسخ کوتاهی به اعترافات پاسدار سعید قاسمی

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر 13اسفند94، پاسدار سعید قاسمی رئیس لباس شخصیهای خامنه‌ای و از سرکردگان سابق سپاه پاسداران با وحشت‌زدگی از محبوبیت مجاهدین گفت: «متأسفانه در حال حاضر دانشگاههای ما دست برخی افراد... . افتاده است که به نام استاد در کلاس درس خود از مسعود رجوی تمجید می‌کنند و او را قهرمانی بزرگ می‌دانند؛ آیا با این حرفها فرزندان من و شما نباید دچار دوگانگی و سردرگمی‌ شوند؟»
به این پاسدار جنایتکار باید گفت قهرمانی مسعود رجوی را خواهران و برادرانمان با خون خود در برابر جوخه های اعدام در سراسر ایران امضاء کرده اند. آنجا که حتی اسم خود را نیز به بازجویان و شکنجه گران هم پالکیت نگفتند. و شماها و امام رذالت پیشه اتان ناچار شدید پس از آن امضاء های خونین عکسهای آنان را در ننگین نامه هایتان چاپ کنید. زندنیان سیاسی مان با آثار شلاق بر بدنهایشان قهرمانی مسعود رجوی را امضاء کرده اند. و بسیاری امضاء های دیگری که امثال تولیاقت فهم آنرا ندارید.
پاسدار قاسمی که در محل تالار شهر مشهد سخنرانی می‌کرد، درباره خمینی، امام جلادان گفت: «‌با روندی که در این ۳۷ ساله پیش رفته‌ایم، تا یک دهه دیگر چیزی از تفکرات امام راحل باقی نخواهد ماند و همان‌طور که به‌راحتی دستاوردها را بِتُن کردند تفکر امامراهم بِتُن می‌کنند».
به این گوبلزچه خامنه ای باید گفت برو از ولی فقیه جنایتکارت بپرس که چگونه پس از مشاهده زندانهای پر از دانش آموز و دانشجوقبل از سی خرداد سال 1360،  پیش بینی میکردند که تا چند ماه دیگر، مردم در خیابانها شعار مرگ برخمینی سرخواهند داد. اگر او در اثر وافور زیاد فراموش کرده است از بقیه لباس شخصیها ی سابقه دارت بپرس. تازه این حرف را میزنی که انگار اندیشه های پلید امام دجّالت هنوز خریداری دارد. بیچاره، جوانها از نام اسلام بخاطر اعمال شما ها در این سی وهفت سال متنفر شده اند. شما حتی تحمل عقیده کسانی که در اصول عقیدتی شان دخالت در سیاست را منع میکنند نیز ندارید تا چه رسد به اسلامی که مسعود رجوی قهرمان میگوید.

نامه زندانی سیاسی صالح کهندل

خطاب به دو دخترش پریا و زهرا بمناسبت روز جهانی زن
از زندان گوهردشت کرج
بعد از تبریک روز جهانی زن به دختر مبارزم پریا و خواهر همرزمت زهرا و دیگر همراهانشان، می خواهم از لا به لای زنجیرهای کثیف زندانهای رژیم بنیادگرای آخوندی با صدای بلند بگویم: هزاران هزار درود بر تو باد که چنین انتخاب زیبایی کردی و به فرهنگ متعفن ارتجائی و استعماری که می خواستند تو را در خود به تحلیل ببرند تف کردی و دنبال ماهی سیاه کوچولوی، معلم اسطوره ای مان (صمد بهرنگی) عاشقانه دل به اقیانوس زدی، مبارک باد ....
البته من ایمان داشتم که اگر کسی درس اولیه را در مکتب صمد بیاموزد بی شک دنبال ماهی سیاه کوچولو روانه اقیانوس خواهد شد و هیچ کدام از بندها و کشش های فرهنگ ارتجائی یا استعماری نمی توانند او را در اسارت خود نگه دارند و اما از بابت من هم نگران مباش که روح و اندیشه و آرمانم را به تو سپردم که هر کجا رفتی به پرواز در آوری و تنها جسمم در اسارت آخوندهای ضد بشر است، که آن هم زیاد مهم نیست. حال رژیم می خواهد آن را در سلولهای انفرادی بپوساند، یا مثل آقای صارمی مجاهد به طناب دار بکشد یا مثل رفیق قهرمان شاهرخ زمانی بطور مشکوک به قتل برساند.
ادامه نامه را دراینجا بخوانید

فراخوان عفو بین‌الملل برای نجات جان یک نوجوان زندانی در ایران

سازمان عفو بین‌الملل روز چهارشنبه 12اسفند94 با انتشار بیانیه‌یی از صدور دوباره حکم اعدام برای یک نوجوان زندانی به نام امیر امراللهی ابراز نگرانی کرد.
این نوجوان ده سال پیش و زمانی که شانزده سال داشت مرتکب قتل شده بود. او ده سال است که در زندان است.
در بیانیه عفو بین‌الملل آمده است: دادگاه در بررسی دوباره این پرونده هم‌چنان رأی به محکومیت و اعدام امیر امراللهی داده است.

۱۳۹۴ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

مینا انتظاری: مادران میدان "مایو" و مادران مبارز میهن ما


آیا آرمان آزادی خواهی ملت بزرگ ایران در این چند دهه، و رویای نیمه تمام نسل ما، با آنهمه رنج و شکنج و رزم و رشادت، واقعآ آن طور که بی بی سی میگوید به رقابت بین دو آخوند شیاد یعنی خامنه ای و رفسنجانی، و جدال قدرت بین دو ملای پیر و سیاه دل و دو باند تبهکارشان تنزل یافته است؟
 در خروش اعتراضی اخیر ایرانیان تبعیدی در خیابانهای پاریس بر علیه رئیس جمهور ملایان «شیخ حسن روحانی»، طبق معمول مادران شهیدان در صفوف مقدم تظاهرات، حضور پرطنینی داشتند. مادران دلاوری که گاه تا چند فرزندشان را در راه آزادی مام میهن از دست داده اند و امروز نه تنها صدای فرزندان خویش که صدای تمامی
فرزندان آزادیخواه ایران زمین و صدای در گلو شکسته همه مادران داغدار آن میهن اسیر هستند. در آن رویداد مهم سیاسی و بین المللی، در حالیکه کاخ الیزه و غولها و کارتلهای فرانسوی همچون توتال و ایرباس و پژو و سیتروئن... برای کاروان یک صد نفره ملایان حاکم برایران فرش قرمز پهن کرده بودند، اپوزیسیون تبعیدی ایران و بخصوص نیروی محوری آن یعنی «شورای ملی مقاومت» استقبال اساسی و رسواکننده ای از قاتلین مردم و غاصبین حاکمیت کشورمان کردند! آنها برخلاف تاجران نفت و خون که در زیر پای جانیان اسلامی فرش قرمز گسترده بودند، پوسترهای بزرگ رئیس جمهور اعدام و ولی فقیه ارتجاع را لگدمال میکردند و با تحقیر بر روی زمین بدنبال خود میکشیدند!
ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

دستگیری یک شهروند بهایی به‌نام پیمان کوشک باغی

شهروندان بهایی پیمان کوشک باغی و همسرش آزیتا رفیع زاده


به گزارش دریافتی از زندان اوین، روز یکشنبه 9اسفند 1394 یکی از شهروندان بهایی به‌نام پیمان کوشک باغی، در حالی که برای ملاقات همسرش آزیتا رفیع زاده به سالن ملاقات اوین مراجعه کرده بود، توسط مأموران اطلاعات بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل گردید. آزیتا رفیع زاده و پیمان کوشک باغی، زوج ایرانی بهایی هستند که به‌دلیل آموزش جوانان بهایی در بیدادگاه شعبه 28 به اتهام عضویت در تشکیلات غیرقانونی و اتهامات آخوند‌ساخته اقدام علیه امنیت بترتیب به 5 و 4سال زندان محکوم گردیده‌اند.
آزیتا رفیع زاده هم‌اکنون در حال گذراندن 5سال زندان خود در اوین می‌باشد. هنوز از وضعیت پیمان کوشک باغی اطلاعی در دست نیست.