‏نمایش پست‌ها با برچسب فاطمه علیزاده،مجاهدین،وزارت اطلاعات،انجمن نجات،. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب فاطمه علیزاده،مجاهدین،وزارت اطلاعات،انجمن نجات،. نمایش همه پست‌ها

۱۳۹۴ اسفند ۱, شنبه

پاسخی به وزارت بدنام و«انجمن نجاست»


فاطمه عليزاده عضو شورای مرکزی مجاهدین  از رزمگاه لیبرتی

اخیرا انجمن نجات آخوندهای به گل‌نشسته و زهرخورده‌، از قول به اصطلاح برادر من «سیروس علیزاده» مطلبی سراپا دروغ منتشر كرده است. این دروغ گفتن در مورد شخص من است كه الحمدالله حی و حاضرم و بكوری چشم آخوندهای دجال سرشارتر و سرافرازتر از همیشه در سازمان مجاهدین خلق، كماكان در نبرد با دیكتاتوری خون آشام آخوندی حاكم بر ایران هستم و انجمن نجاست و هر انجمن نجاست دیگر رژیم بداند كه تا آخرش هم هستم و ازآنجایی كه آدم زنده وكیل و وصی و سخنگو آنهم از كسانی كه ادعای برادری یا هر نسبتی با من دارند، ندارد می‌توانید ازخودم بشنوید و لذا ازقول من نیاز نیست كسی حرافی كند.
من فاطمه علیزاده فرزند سلیمان هستم. 27 سال است در سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران انجام وظیفه می‌كنم و سال‌هاست كه مبارزه و جنگ برای آزادی خلق و وطنم را به‌عنوان شرافتمندانه‌ترین و شیرین‌ترین نوع زندگی انتخاب كرده‌ام و مي‌خواهم بگویم هر كسی كه ادعای نسبتی با من دارد و انجمن كثیف نجات از قول آنها علیه من و سازمان و رهبری من می‌نویسد بگویم كه لازم نیست كه از نوع زندگی من چیزی بگوید.   ضمنا من فامیل و برادری ندارم و برادر واقعی من مجاهد قهرمان سیاوش علیزاده است كه بدست پاسدارهای دروغگو و قاتل تحت امر ولی‌فقیه در ارگانهای مختلف رژیم از جمله همین نجاستي‌ها، به شهادت رسید. پاسداران جنایتكاری كه در طی سلطنت ولی‌فقیه در ایران بخون نشسته، از اوین و قزل‌حصار و وكیل‌آباد و...... گرفته تا سراسر خاك میهن را بخون پاك‌ترین فرزندان آن آغشته كردند و در حال‌حاضر در انجمن نجات رژیم گلو پاره می‌كنند و نگران و درپی نجات زندگی من!! و بقیه مجاهدین هستند. و بازهم هر كسی كه مدعی نسبتی با من است باید بداند كه میان من و رژیم ولایت‌فقیه یك دریا خون است و هرگز كسی نمی‌تواند از این دریای خون عبور كند و بنابراین من نیز تا خون در بدن دارم با این رژیم در جنگ و ستیز هستم، پس كسی زحمت بیهوده به خود ندهد و بیش ازاین خود را به نجاست شعبهُ اطلاعات موسوم به نجاتِ رژیم آلوده نكند.  ادامه مطلب را در اینجا بخوانید