۱۳۹۴ دی ۲۹, سه‌شنبه

پاتریک کندی:‌ توهم اعتدال در ایران



پاتریک کندی طی مقاله ای در پروویدنس ژورنال دجال گری و فریب کاری آخوند روحانی در آستانه سفر به اروپا را افشا کرد و بر صحت مواضع مقاومت ایران که میانه روی در رژیم آخوندی سرابی بیش نیست تاکید کرد.
پاتریک کندی: توهم اعتدال در ایران
نمونه های بیشماری از زمان انتخابات ۲۰۱۳ و روی کار آمدن حسن روحانی – از جمله به آتش کشیدن سفارت عربستان سعودی در تهران با حمایت رژیم میبایست این تصور که ما در حال تعامل با یک رفرمیست میانه رو در راس جمهوری اسلامی هستیم را می‌زدود. درگیری های فرقه ای با حمایت رژیم ایران از اسد در سوریه، یمن و عراق در حال افزایش است.
این تحولات، دقت تجزیه و تحلیل شورای ملی مقاومت ایران را اثبات کرده است که از ابتدا بر این پافشاری کرده که میانه روی، یک چشم انداز واقع بینانه در رژیم مذهبی حاکم بر ایران نیست.
پاتریک کندی سپس با مرور حمایت رژیم از تروریسم و گروه های تروریستی در خاورمیانه، و ادامه فعالیت های موشکی، شکست سیاست مماشات با رژیم آخوندی را گوشزد کرد و سپس کارنامه دو ساله آخوند روحانی را در پهنه های مختلف برشمرد و نوشت:
روحانی هیچ تلاش جدی برای بهبود شرایط زندگی مردم ایران انجام نداده است. او بر روی بیش از ۲۰۰۰ اعدام طی دو و نیم سال ریاست جمهوری اش نظارت داشته است اعدام هایی که تقریبا سه برابر دوره رئیس جمهور قبلی محمود احمدی نژاد است. این شقاوت ها همزمان با سرکوب خواسته های مردم ایران برای آزادی و دموکراسی در ایران و همچنین در عراق، محل استقرار مخالفان رژیم ایران(مجاهدین خلق) صورت گرفته است. از جمله باید به شلیک رگباری از ۸۰ موشک بر روی مخالفان ایرانی(مجاهدین خلق) در کمپ لیبرتی، در اواخر اکتبر اشاره کرد که منجر به کشته شدن ۲۴ نفر(مجاهد خلق) و مجروح شدن دهها تن دیگر شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر